Информация

Порядок розгляду звернень споживачів

 

 

1.      Провайдер здійснює розгляд звернень споживачів та усунення порушень вимог законодавства та/або договору з урахуванням вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про захист прав споживачів», «Про телекомунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг та інших актів законодавства.

 

2.      Під зверненнями споживачів слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

 

 

3.      Звернення споживачів приймаються за телефонами 050-255-49-25 або 097-910-94-71:

в робочі дні (пн. - пт.) з 8.00 до 21.00,

в суботу з 10.00 до 16.00,

неділя – вихідний;

СМС-повідомленнями та у форумі на сайті http://savinci.com.ua – цілодобово.

 

4.      Особистий прийом споживачів проводиться в робочі дні (пн.- чт.) з 18.00 до 20.00 за адресою смт. Савинці, вул. Рівненська, 4

та вул. Леніна, 43 (п`ятниця з 18.00 до 20.00).

 

Звернення споживачів розглядаються і вирішуються відповідно до законодавства.